Jdi na obsah Jdi na menu
 


Dieta a hubnutí

Příspěvky

Dieta a hubnutí

6. 3. 2012

 

  1. Přestaňte se stravovat jako váš partner, pokud se on stravuje neracionálně.
  2. Zvyšte podíl syrové stravy - kromě přirozených výživových zdrojů zvyšte i konzumaci nezbytné vlákniny.
  3. Zvyšte příjem neslazených tekutin.
  4. Zaměňte minimálně polovinu bílkoviny obsahujících potravin živočišného typu za rostlinné ­tím docílíte vyššího příjmu vlákniny.
  5. Přestaňte pít mléko - konzumujte pouze zakysané mléčné produkty s co nejmenším obsahem tuku a snižte příjem tučných tvrdých i tavených sýrů
  6. Přestaňte jíst smažené pokrmy, čokoládu, drobné sladkostí a sušenky.
  7. Mějte doma zeleninu. A to třeba i mraženou. Obsahuje stejné množství živin jako čerstvá zelenina, a můžete ji dlouho skladovat. Obsahuje množství užitečných látek, které Vaše tělo potřebuje.
  8. Nejezte tukové pečivo a cukrářské produkty, kde je cukr a mnoho tuku.
  9. Používejte doplňky výživy značky MUSKULVIT.
  10. Není vhodné zcela vyloučit úplně tuk - ten je však přirozeně obsažen v semínkách a ořechách. Malé množství kvalitního oleje na salátech je postačující, ale když ho budete konzumovat ve velkém, kila vám začnou vesele naskakovat. 


 

 
Celý příspěvek | Rubrika: Dieta a hubnutí | Komentářů: 0
 

 

Poslední fotografie


Kontakt

Jindřichův Hradec

Tel.720 364 725

LUKY.199414@seznam.cz


Archiv

Kalendář
<< září >>
<< 2019 >>
Po Út St Čt So Ne
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Statistiky

Online: 1
Celkem: 28962
Měsíc: 968
Den: 35